قرارداد جعاله تعمير مسكن بانك سپه

۸۶ بازديد

بسمه تعالی

قرارداد جعاله تعمیر مسکن بانک سپه

جهت اعطای تسهیلات به منظور انجام تعمیرات در یک باب خانه/آپارتمان ملکی خود در قالب عقد-جعاله که مورد قبول بانک قرار گرفته است تحت شرایط زیر بین:

الف- بانک .................... سرپرستی منطقه/اداره/ .............. رنگ و نقاشی ساختمان....... مقیم .......................... به سمت عامل به نمایندگی آقای  .................. که ذیلا بانک نامیده می شود از یک طرف و

ب- خانم/آقای ........................به شماره شناسنامه..................... صادره از .................... فزرند  .................. مقیم  .................. که ذیلا (جاعل) نامیده می شود از طرف دیگر منعقد گردید.

موضوع قرارداد و میزان جعل:

ماده1- عبارت است از انجام تعمیرات ساختمانی از قبیل نقاشی، لوله کشی، درب و پنجره نجاری سرویس و تعویض قطعات و تاسیسات و شوفاژ و غیره در پلاک  ................. فرعی از  ................... اصلی واقع در بخش  .................. شهرستان  .................. با توجه به گزارش ارزیاب بانک راسا بوسیله بانک یا اشخاص فنی دیگر(به تشخیص بانک) طرفین از کیفیت و کمیت جعاله موضوع قرارداد علم و اطلاع کامل و کافی دارند.

ماده2- شرایط و تعهدات نظر به اینکه خانم/آقای  .................. جهت انجام تعمیرات و پرداخت هزینه و دستمزد عوامل اجرا و نظارت بر نحوه انجام تعمیرات موضوع ماده یک این قرارداد اعلام و آمادگی می نمایند، لذا جاعل به نمایندگی از سوی بانک نسبت به پرداخت هزینه ها از محل تعیین شده اعم از بهای مصالح ساختمانی و لوازم مورد نیاز و نیز پرداخت دستمزد افراد فنی و کارگران و سایر هزینه ها اقدام به طوریکه در حداقل مدت مقرر در این قرارداد امور مزبور(عاملین مورد نظر بانک) انجام و خاتمه یابد.

تبصره1- نمایندگی مذکور تبرعا و صرفا به منظور نظارت بر حسن اجرای کار و پرداخت هزینه و دستمزد از طرف بانک می باشد.

تبصره2- جاعل متعهد گردید از تسهیلات جعاله سایر بانکها استفاده ننموده و فاقد بدهی قرض الحسنه تعمیرات جعاله، نزد این بانک می باشد در غیر این صورت جاعل قبول نمود بدهی مندرج در ماده 2 به دین حال تبدیل شده و بانک حق دارد وفق مقررات این قرارداد و آئین نامه اجرای اسناد لازم الاجرا اجراییه صادر و نسبت به وصول مطالبات خود اقدام نماید.

ماده3- جاعل ضمن عقد خارج لازم حق فسخ این قرارداد را از خود سلب و اسقاط نمود و همچنین با اعلام کتبی جاعل مبنی بر انجام جعاله موضوع این قرارداد به بانک حق الجعاله بانک محقق شده جاعل مکلف است نسبت به تعهدات و الزامات مالی خود در قبال بانک اقدام نماید.

ماده4- کل جعل موضوع قرارداد مبلغ  .................. ریال می باشد که دین به نام جعل بوده و با موافقت عامل، جاعل قبول و تعهد نمود مبلغ مزبور را در  .................. قسط متوالی ماهانه به مبلغ  .................. ریال به بانک بپردازد و سررسید اولین قسط روز  .................. خواهد بود و در سررسید آخرین قسط آنچه بر ذمه وی ناشی از این قرارداد باقی مانده باشد بایستی یکجا واریز نماید.

تبصره1- چنانچه جاعل در پرداخت هر یک از اقساط در سررسیدهای مقرر بیش از ده روز تاخیر نماید مبلغی بر ذمه جاعل تعلق خواهد گرفت از اینرو جاعل با امضا این قرارداد متعهد گردید علاوه بر بدهیهای تادیه نموده خود به بانک مبلغی طبق فرمول:

(20*تعداد روز *اصل بدهی)/360*100

 نسبت به اصل بدهی (طبق قرارداد) به بانک پرداخت نماید به همین منظور جاعل ضمن قرارداد حاضر به نحو غیر قابل برگشت به بانک اختیار داد که از تاریخ سررسید تا تاریخ تسویه کامل بدهی وی به بانک معادل مبلغ یاد شده را از هر گونه وجوه دیگر نامبرده نزد بانک برداشت یا به همان میزان از سایر داراییهای جاعل تملک نماید- اخذ مبلغ مقرر موضوع این ماده مانع تعقیب عملیات اجرایی و قانونی برای وصول مطالبات بانک نخواهد بود.

ماده5- در صورت تخلف از تعهدات مندرج در قرارداد (ماده 4) جاعل قبول نمود که مبلغ مندرج در ماده 4 به دین حال تبدیل شده و بانک حق دارد وفق مقررات این قرارداد و آیین نامه اجرایی اسناد رسمی لازم الاجرا اجرائیه صادر و عملیات اجرایی را تا وصول مطالبات خود تعقیب نماید.

تبصره- در این صورت از تاریخ حال شدن تا تاریخ بازپرداخت کامل مطالبات بانک جریمه تاخیر به شرح تبصره ماده 4 بر ذمه جاعل مستقر می شود و بموجب این قرارداد تعهد پرداخت آنرا نمود تشخیص بانک در مورد وقوع تخلف و صورت حساب بانک برای تعیین مطالبات معتبر بوده و جهت صدور اجرایی کافی و مورد قبول جاعل است.

ماده6- مدت قرارداد: مدت قرارداد از لحاظ اجرای جعاله از تاریخ انعقاد قرارداد  .......... ماه و از جهت بازپرداخت جعل  ........... می باشد.

ماده7- این قرارداد به موجب توافق طرفین بر اساس مفاد ماده10 قانون مدنی در کلیه مواد و مندرجات آن و با سلب حق اعتراض در اجرای مقررات ماده15 اصلاحی قانون عملیات بانکی بدون ربا تنظیم و در حکم سند رسمی لازم الاجرا و اجرای آن تابع آئین نامه اجرای اسناد رسمی است.

ماده8- این قرارداد در تاریخ  .............. نقشه ساخت ویلا دوبلکس.... در دو نسخه تنظیم هر یک از نسخ در حکم نسخه اصلی است.

ماده9- خانمها/آقایان  ..................(مشخصات کامل قید گردد) حاضر شدند با امضا ذیل این قرارداد مسئولیت ایفای کلیه تعهدات ماده 9 مندرج در این قرارداد را متضامنا، مشترکا و منفردا همراه با جاعل/فروشنده .................. تقبل و تعهد نموده بنحویکه بانک حق دارد به هر یک از آنها منفردا و یا با تمام آنها مجتمعا جهت استیفای مطالبات خود از هر حیث و هر جهت که باشد مراجعه نماید.

ضمنا این تعهد مانع از این نخواهد بود که بانک بنا به تشخیص خود از طریق تقاضای صدور اجراییه نسبت به استیفای مطالبات خود اقدامی نماید و بهرحال اقدام به هر طریق مانع از اقدام به طرفین یا طرف دیگر جهت استیفای مطالبات بانک نخواهد بود.

 

ضامن                                    مقالات بیشتر حهت مطالعه : 

ساخت ویلای کوچک در باغ

هزینه جواز ساخت سال ۱۴۰۰

طراحی مزون لباس عروس

سوله ساز

ابعاد و اندازه استاندارد فضاهای هتل

وام برای ساخت تالار عروسی

اهداف طراحی کارخانه

مراحل اخذ پروانه ساختمان در تهران

طراحی داخلی مدرن

عکس رستوران ساده

                                   متقاضی

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.